Szybko i zdrowo

Jedzenie w pośpiechu zwykle uważane jest za niezdrowe, zwłaszcza gdy korzystamy z fast foodów. Co zrobić w sytuacji, gdy nie dysponujemy dużą ilością wolnego czasu, a chcemy zjeść zdrowo? Warto zmienić nasze przyzwyczajenia i wprowadzić do diety sałatki i owoce.

Przygotowywanie sałatek jest niezwykle proste i zajmuje dosłownie kilka minut. Wystarczy bowiem warzywa czy owoce umyć, a następnie pokroić i wymieszać.

To praktycznie wszystko co musimy zrobić, a czasami wystarczy dodać przyprawy. Z kolei drugie śniadanie można zastąpić odpowiednią porcją owoców czy bakalii.

Jabłko, gruszka, banan czy mieszanka rodzynek i orzechów w zupełności zaspokoją nasz głód i zapotrzebowanie na witaminy i minerały. Tego rodzaju dieta jest polecana zwłaszcza osobom dbającym o zdrowie, a jednocześnie o czas.

Dzięki takiemu rozwiązaniu możemy jeść nasze potrawy w domu, w autobusie czy w trakcie przerwy w firmie. Dieta ta jest stosunkowo tania, a w zamian otrzymujemy dużą dawkę energii.

Jeśli nie chcemy jednak tracić czasu na przygotowanie sałatki, warto wybrać coś z menu w bistro czy restauracji, gdyż sałatki stanowią stały punkt niemal w każdym menu.